شرکت مهندسی فراخ کوشک سازان 46043715 - 021

نماینده تخصصی در فروش و اجرای محصولات پانل سیمانی الیاف دار (فایبر سمنت برد) و گچ برگ (کناف) زمینه های معماری / معماری داخلی 09127866310 // 09353950056

شرکت مهندسی فراخ کوشک سازان 46043715 - 021

نماینده تخصصی در فروش و اجرای محصولات پانل سیمانی الیاف دار (فایبر سمنت برد) و گچ برگ (کناف) زمینه های معماری / معماری داخلی 09127866310 // 09353950056

شرکت مهندسی فراخ کوشک سازان  46043715 - 021

* مجری تخصصی فروش و اجرای نمای فایبر سمنت برد (پانل سیمانی الیاف دار) در کشور
* فروش فایبر سمنت 09364526323 // 46043715 - 021
* فروش اجرای نمای فایبر سمنت طرح چوب
* فروش انواع پانل سیمانی
* فروش و اجرای گچ برگ کناف

فایبر سمنت پانل سیمانی پانل سیمانی الیافدار فروش فایبر سمنت فایبر سمنت چیست؟ نمای فایبر سمنت نمایندگی فروش فایبر سمنت اجرای فایبر سمنت قیمت فایبر سمنت خرید فایبر سمنت

طبقه بندی موضوعی

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است



فایبر سمنت ، پانل سیمانی و بروز شده با ایجاد الیاف منعطف گیاهی ، بنا به شرایط و نیاز کاربران برای اجرای نمای فایبر سمنت و دیگر کاربری ها اعم از اجرای کف با فایبر سمنت ، اجرای سقف با فایبر سمنت، اجرای درای وال با فایبر سمنت ، اجرای دیوار داخلی با فایبر سمنت و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

=========================
=========================
فایبر سمنت مصالحی نوین می باشد که امروزه شاهد استقبال بسیار چشمگیری از سوی مردم می باشیم.
فایبر سمنت برد یا پانل سیمانی الیاف دار دارای سیستم ساخت و ساز خشک بوده و هیچ گونه دخالتی از مصالح و ملات سنتی در اجرای آن صورت نمی گیرد.
همین امر موجب سهولت در اجرا و ساخت بنا با فایبر سمنت و سرعت بخشیدن در اجرای ساخت و ساز بنا می گردد .
فایبر سمنت در مقایسه با دیگر محصولات خشک و پیش ساخته به دلیل امتیازاتی همچون وزن سبک ، سهولت نصب ، ضد رطوبت ، ضد آب ، ضد حریق ، جلو گیری شده از نفوذ هر گونه حشرات ، عدم وجود آزبست و هرگونه مواد شیمیایی و دارای الیاف گیاهی همچون سلولوز و  سیلیس ، که فایبر سمنت را دوستدار محیط زیست معرفی می کند و فایبر سمنت را انعطاف پذیر نسبت به سمنت برد که به دلیل وجود آزبست مصالح ترد و شکننده می شود غیر قابل انعطاف می گردد محصولی متمایز ساخته است.
مقرون به صرفه بودن فایبر سمنت باعث تنها گزینه انتخابی مشتری می گردد . طول عمر بالای فایبر سمنت که بالغ بر 300 سال عمر مفید آن که انتخاب فایبر سمنت را نسبت به دیگر محصولات متمایز ساخته و تنوع در طراحی فایبر سمنت که بسته به هرگونه کاربری میتوان مورد استفاده قرار داد ، قابلیت رنگ پذیری فایبر سمنت برد با هرگونه سلیقه و نیاز مربوطه و چندین مزایای چشمگیر دیگر ، دارای رتبه بالا و برتری می باشد.

=========================
=========================


امروزه فایبر سمنت توانسته جایگاه قابل توجهی را برای مصالح مورد استفاده در هرگونه ساخت و ساز بنا ، به خود اختصاص دهد .
استفاده از مصالح نوین فایبر سمنت در چند سال اخیر به اندازه ای رو به پیشرفت بوده که به راحتی میتوان آینده ای بسیار روشنی را برای پانل سیمانی الیافدار پیش بینی کرد.
مشتریان فایبر سمنت پس از تهیه و خرید فایبر سمنت و اجرای آن بدون هیچ مورد استثنایی ، از انتخاب خود رضایت کامل را داشته اند .
این امر باعث قوت کار و کسب اعتماد هر چه بیشتر مشتری برای بازگشت دوباره و درخواست خرید فایبر سمنت جهت استفاده در دیگر پروژه ها و ثبات خرید مکرر از این محصول گردیده است و ماحصل روشنی را به ارمغان گذاشته است.

=========================
=========================


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۹
شرکت فراخ کوشک سازان فایبر سمنت برد / کناف

فایبر سمنت برد یا پانل سیمانی الیافدار چیست؟

فایبر سمنت برد یا پانل سیمانی الیافدار نسلی نوین از سیستم ساخت و ساز خشک است که با نوآوری و رفع نقص و ضعف در مصالح تولید شده پیشین که پانل سیمانی یا سمنت برد نام دارد که تشکیل شده از الیاف شیمیایی و وجود آزبست می باشد که باعث ترد و شکنندگی آن می شد ، در عین حال سرطانزا می باشد.

فایبر سمنت توانسته برای رفع نیاز مشتریان جهت اجرای سقف ، اجرای کف ، اجرای دیوار ، اجرای درای وال ، اجرای نما و ... ایفای نقش منحصر به فردی در ساخت و ساز خشک بعمل آورد.

مصالح نوین فایبر سمنت که از الیاف گیاهی همچون سلولوز و سیلیس و... تشکیل شده است ، به مصالح سبز نیز معروف می باشد.

هم اکنون در ایران همانند کشورهای پیشرفته دنیا ، بنا به محسنات چشم گیر این محصول نسبت به دیگر سیستم ساخت و ساز خشک از فایبر سمنت برد ، پانل سیمانی الیافدار ، استفاده مکرر انجام می گیرد.

===========================

===========================

===========================

===========================

برای اماکنی که نیاز به سرعت عمل بالا در ساخت و ساز است ، مانند ویلا سازی در تمام نقاط آب و هوایی کشور ، همچنین فضاهایی با مدت کاربری محدود که نیاز به سرعت عمل در احداث دارند ، از این سیستم (فایبر سمنت) استفاده می گردد ، که بهینه ترین گزینه می باشد.

===========================

===========================

===========================

===========================

مصالح فایبر سمنت با تنوع در طراحی توانسته جوابگوی انوای نیاز کاربری و سلیقه های مخاطبین باشد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۳
شرکت فراخ کوشک سازان فایبر سمنت برد / کناف

در چند سال گذشته شاهد هستیم که ایران نیز همانند کشورهای پیشرفته از سیستم ساخت و ساز خشک در ساخت بنا استفاده می کند.

فایبر سمنت پانل سیمانی الیافدار ، نسل نوین مصالحی استکه از گزینه های منتخب در این سیستم قرار گرفته و دارای محسنات قابل توجهی بوده که در عرصه ساخت وساز خشک تلقی شده است.چراکه پانل سیمانی الیافدار نه تنها دارای کیفیت و طول عمر حداقل 300 سال است ، بلکه وزنی سبک ، قابلیت انعطاف پذیری ، الیافی کاملا گیاهی و دوست دار محیط زیست ، نصب آسان و بدون نیاز به زیرسازی از ملات سنتی ،فایبر سمنت ضد حریق می باشد ، ضد آب و رطوبت ، جلوگیری شده از نفوذ هرگونه  حشرات به داخل الیاف فایبر سمنت که موجب پوسیدگی می شوند ، طراحی مهندسی شده پانل سیمانی الیافدار و تنوع طرح در آن ، و... که این مصالح نوین ، در مقایسه با دیگر مصالح خشک از امتیازات چشمگیری برخوردار است .

=======================

=======================

=======================

=======================

شرکت فراخ کوشک سازان که با هدف سبک سازی در کنار کیفیت مطلوب و مورد رضایت کاربر فعالییت می کند و مرغوبیت جنس را اولویت نسبت به قیمت جنس می داند، در انتخاب مصالح فایبر سمنت برد نیز این تاکید را مهم تلقی کرده است.

طی تجربیاتی که شاهد استفاده از پانل های سیمانی الیافدار ارزان و بدون شناسنامه که در بازار بصورت وفور عرضه گشته بوده ایم ، با قاطعیت کامل استفاده از هیچگونه فایبر سمنت بی کیفیت را به مشتریان خود توصیه نمی کنیم.تا با اطمینان کامل از محصولات معتبر و دارای برند فایبر سمنت برد در شرکت فراخ کوشک سازان بازدید و و در نهایت تهیه بعمل آورده شود که ماحصل آن اعتباری افتخار آمیزیست که تا کنون از نظر مشتریان خود داشته ایم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۸
شرکت فراخ کوشک سازان فایبر سمنت برد / کناف

فایبر سمنت چیست؟     09364526323 

امروزه در ایران همانند کشورهای پیشرفته ، شاهد استقبال کاربران از محصول فایبر سمنت برد ( پانل سیمانی الیافدار) می باشیم .

کیفیت پانل سیمانی در گزینه های انتخاب این محصول ، بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. چراکه با استفاده از محصولات بی کیفیت و متفرقه ، پس از مدتی شاهد رکود پایداری و کاهش طول عمر در بافت و ظاهر فایبر سمنت می باشیم

فایبر سمنت یا همان پانل سیمانی الیافدار ، سیستم نوین ساخت و ساز خشک در صنعت ساختمان می باشد ، که با بهینه سازی و ایجاد بافت و الیاف در این محصول ،منجر به ارتقای کیفیت و بازدهی بسیار بالا و کاربری بیشتر در این متریال شده است .

فایبر سمنت با توجه به وجود مواد تشکیل دهنده ای همچون سلولوز و سیلیس ، از الیافی کاملا گیاهی و سازگار با محیط زیست تشکیل شده است .

این امر موجب شده تا فایبر سمنت دارای انعطاف و بافتی یکدست جهت استفاده در هر نوع فضا باشد و همچنین پنل سیمانی توانسته به راحتی در طراحی های دکوراتیو از شاخص های پرکاربر قرار گیرد .

از مزایای پانل سیمانی الیافدار (فایبر سمنت برد) به راحتی برش داده می شود و بنا به طرح میتوانیم فرم دلخواه را بدست بیاوریم .

فایبر سمنت ضد رطوبت  بوده و همین امر موجب شده تا برای هر فضایی که در معرض رطوبت ، سرما ، گرما ، احتراق ، وجود حشرات و... است از این متریال استفاده نمود .

پانل سیمانی الیافدار (فایبر سمنت برد) حتی کاملا ضد آب است که از خصوصیات و امتیازات بارز این مصالح محسوب میگردد .

فایبر سمنت را میتوان در فضاهایی که در معرض خطر احتراق و آتش سوزی است ، استفاده نمود.

به دلیل ضد حریق بودن فایبر سمنتاز آن جهت استفاده در مکان های حساس به گرما و احتراق بهترین کاربری را در نظر گرفت.

پانل سیمانی الیاف دار به دلیل وجود الیافی همچون سلولوز ،توانسته از ورود هرگونه حشرات موذی به داخل فضا جلوگیری نماید.

مقرون به صرفه بودن فایبر سمنت از شاخصه های بارز نسبت به مصالح ساخت و ساز خشک می باشد ، بطوریکه استفاده از پانل طرح چوب فایبر سمنت نتنها کاملا با مصالحی همچون ترموود از نظر شکل ظاهری برابری می کند، بلکه مزایای قابل توجهی را دارا می باشد.

بعنوان مثال طول عمر 300 ساله فایبر سمنت

ضد آب بودن فایبر سمنت

ضد حریق بودن پانل سیمانی الیافدار

جلوگیری از ورود هر گونه حشرات

استفاده از فایبر سمنت در ارتفاع بالا و برج سازی

مقرون به صرفه بودن فایبر سمنت در مقایسه با دیگر مصالح سیستم ساخت و ساز خشک

نصب بسیار آسان

تنوع در محصولات فایبر سمنت

قابلیت رنگ پذیری با هر نوع سلیقه

و....

=================================

=================================


بنا به تحقیقات و تجربیات اجرای کار مکرر در حیطه طراحی و ساخت بنا ، شرکت فراخ کوشک سازان برآن شد که محصول فایبر سمنت برد ، انقلابی نوین در صنعت ساخت و ساز خشک بوده و توصیه مکرر از دیدگاه صاحب نظران ، کارشناسان و متخصصان طراحی معماری و ساختمان های عمرانی می باشد.



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۴
شرکت فراخ کوشک سازان فایبر سمنت برد / کناف

فروش چسب پلی اورتان:    09364526323


چسب پلی اورتان، چسبی دو جزئی و مقاوم در برابر رطوبت و با قابلیت سنباده خوری و برای رنگ پذیری مناسب می باشد.

“ آشنایی با چسب پلی اورتان 

   درباره چسب پلی اورتان

   چسب پلی اورتان چیست؟

   کاربری چسب پلی اورتان

 

چسب پلی اورتان، بطور خلاصه PU و یا گاهی اوقات PUR گفته می شود، چسب پلی یورتان دارای ماده‌ای تک جزئی با یک ترکیب ثابت نمی باشد . بلکه پلیمری ساخته شده از واحدهای زنجیره آلی و متصل به اورتان و یا کاربامات ها می باشد. بیشتر پلی اورتان ها پلیمرهای ترموست هستند که این نوع چسبها تحت حرارت نرم نمی شوند. امروزه در بازار شاهد تولید پلی اورتان های ترموپلاستیکی که نرم نشوند نیز هستیم. پلیمرهای پلی اورتان پس از واکنش بین ایزوسیانات و پلی اول شکل می گیرد. هر دوی ایزوسیانات و پلی اول، معمولا از دو گروه عاملی و حتی بیشتر به ازای هر مولکول استفاده می کنند.


چسبهای پلی اورتان (پلی یورتان) برای چه مواردی استفاده می شوند و کاربری این چسب ها چیست؟


چسب پلی اورتان جهت چسباندن تمامی مواد طبیعی، متخلخل یا غیرمتخلخل همچون مواد چوبی ، فایبر سمنت ، سمنت برد ، لاستیک ، اپوکسی، چرم ، کاشی، شیشه، بسیاری از پلاستیکها، بتن، آجر و … قابل استفاده می باشد.

  • ===================
  • ===================

لازم به ذکر است که چسب پلی اورتان روی پلی پروپیلن، پلی اتیلن و مواد مشابه مثل تفلون و یا سیلیکون خیلی خوب عمل نخواهد کرد و سطح مومی یا روغنی نیز از خود باقی نمی گذارد. از مزیت های چسب های پایه پلی اورتان این است که می توانند به هر دو صورت جامد و نسبتا انعطاف ناپذیر و یا الاستیک و انعطاف پذیر باقی بمانند.

همچنین قطعه اصلی برخلاف چسبهای اپوکسی ، بدون باقی گذاشتن لکه و یا اثر تیغه از خط چسب ، قابلیت برش دارد.

چسب پلی اورتان قابلیت سنباده خوری و رنگ پذیری دارد و چسبی انعطاف پذیر و بدون خاصیت شکنندگی با طول عمر بالایی است.

  • ===================
  • ===================
  • ===================
  • ===================

مزایای چسبهای پلی اورتان


  • مزیت عمده چسب پلی اورتان در مقایسه با سایر چسب های دیگر ، قابلیت استفاده آن در شرایط با رطوبت بالا می باشد. می توان گفت حتی برای استفاده نیازمند رطوبت می باشد و جهت سرعت بخشیدن به گیرایی چسب به شرایطی مرطوب نیاز دارد.
  • سایر چسب ها از قبیل اپوکسی نمی توانند در رطوبت مورد استفاده قرار گیرند.
  • این چسب ضد رطوبت و ضد آب می باشد و مکمل اجرایی برای درزگیری فایبر سمنت برد محسوب میگردد.
  •  لازم به ذکر استکه چسب پلی اورتان عموما جهت غوطه وری مدت بالا در آب توصیه نمی شوند، مگر اینکه از رنگ پایه آب و یا محافظی ضد رطوبت و آب هم استفاده شود.
  • چسب پلی یورتان به اکثریت مواد چسبیده می شود.
  • چسب پلی اورتان توانایی چسباندن مواد مختلف را هم دارد.
  • به عنوان مثال مواد بدون تخلخل را از قبیل فلز به چوب و یا آینه به دیوار را نیز به خوبی بهم می چسباند. این چسب به هیچگونه ماده افزودنی نیاز ندارد و بطور مستقیم آماده مصرف می باشند.
  • پلی اورتان ها در ترکیبات ، چگالی ها و بسته بندی های متنوعی در بازار عرضه می شوند.
  • بعضی ترکیبات مدت زمان کارکرد حدود ۲۰ دقیقه یا کمی بیشتر دارند. این مدت زمان به شما راحتی استفاده برای اعمال و گیرایی چسب می دهد که بسته به نوع چسب می توان سرعت بسته شدن و گیرایی چسب را سرعت بخشید و به مراتب بالا برد و مادامی که مراحل گیرایی چسب کامل و سفت شود، به کاربر اجازه می دهد تا به کار خود ادامه دهد.
  • چسب پلی اورتان با عنوان چسب گرمانرم معروف است چون به راحتی می تواند دو قطعه را بهم متصل نماید. تا وقتیکه پلی یورتان سرد می شود و کماکان ادامه روند گیرایی خود را تا مدت چند روز ادامه می دهد که به نهایت مقاومت خود رسیده و استحکام لازمه را بدست می آورد.
  • اگر چسب پلی اورتان به درستی استفاده شود، میتواند اتصالات خیلی قوی ایجاد کند. این چسب در محدوده دمایی بالایی قابل استفاده می باشد. چسب پولی اورتان مقاومت بالایی نسبت به اشعه بالای ماورابنفش خورشید ، برای استفاده در فضاهای خارجی در معرض نور خورشید گزینه بسیار مناسبی می باشد. پلی یورتان حلالی ندارد و تولید شده از ترکیبات آلی فرار با مقدار کم می باشد.
  • این چسب کاملا جامد بوده که این امر باعث شده تا بعد از استفاده دچار واکشیدگی و یا ترک و شکنندگی نمی شود.
  • ===================
  • ===================


  • ===================
  • ===================

معایب چسب پلی اورتان


  • استحکام چسب پلی اورتان در حد چسب اپوکسی نمی رسد. اما چسب پلی اورتان بر خلاف چسب اپوکسی که روی فلزات استحکامات بالایی به وجود می آورد، روی چوب و سیمان و فایبر سمنت ، تاثیر فوق العاده ای دارد. پلی اورتان در مقایسه با سایر چسبهای مورد استفاده ، بدلیل ویژگیهایی که دارد قدرت بالایی در چسباندن مقاطع انتهایی و درز ها دارد.
  • پلی اورتان در محل های خشک برای گیرایی و بازدهی بالا نیازمند کمی رطوبت می باشد. مدت انقضای بسته پلمپ چسب پلی اورتان محدود و کمتر از یکسال می باشد و در صورتی که یکبار باز شوند و رطوبت به آن نفوذ کند ممکن است خراب شود.
  • که به این دلیل چسب پلی یورتان در اندازه های متنوعی بسته به نیاز کاربر عرضه میگردد.
  • تماس طولانی چسب مدت بالا و یا تکرار تماس با پوست امکان دارد منجر به ایجاد حساسیت پوستی و …. گردد.که توصیه می شود هنگام کار کردن ، از دستکش استفاده شود.
  • بعد از گیرایی کامل چسب پلی اورتان بسیار ایمن بوده و هیچ خطری ندارد اما در مرحله میانی کار ، بسیار سمی و سرطان زاست. به این معنی است که استفاده از چسب پلی اورتان باید با مراقبت ، دقت و احتیاط بالایی انجام گیرد.
  • توصیه میشود در زمان استفاده ، از برخورد با دست جلوگیری شود و تا حد امکان بخارات ناشی از چسب استنشاق نشود.
  • تمیز کردن چسب پلی اورتان از روی پوست ،سخت است پس همانطور که در قسمت فوق بیان شد، استفاده از دستکش توصیه می شود. اگر قسمتی از چسب با پوست بدن برخورد کرده باشد ، تینر و حتی استون برای تمیز نمودن چسب پلی اورتان تا قبل از اینکه گیرایی کامل پیدا کند مناسب است.
  • این چسب تا کنون برای انواع کاربری اتصال فایبر سمنت ، درزگیری فایبر سمنت و پوشش روی پیچ سطح در پانل سیمانی الیافدار و... بهترین گزینه بوده است.
  • جهت راحتی و دقت هنگام تزریق چسب پلی اورتان توصیه می شود از دستگاه گان استفاده نمود تا به راحتی و در عین حال با دقت کامل از چسب استفاده نمود .
  • ===================
  • ===================
شرکت فراخ کوشک سازان فایبر سمنت برد / کناف

فایبر سمنت برد (پانل سیمانی الیافدار) جهت نصب و اتصال آسان به پروفیل ، نیاز به پیچ مخصوص فایبر سمنت که بصورت آجدار طراحی شده است، می باشد.

پیچ فایبر سمنت دارای سایز متفاوت بسته به ضخامت پانل سیمانی عرضه می گردد .

پیچ فایبر سمنت از طریق دستگاه دریل به جان پانل سیمانی فرو رفته و به دلیل وجود بال در پیچ فایبر سمنت پس از فرو رفتن کاملا گیر کرده و بست پیدا می کند.

=========================

=========================

=========================

=========================

=========================

=========================

با توجه به طراحی نحوه قرار گیری فایبر سمنت برد ( پانل سیمانی الیافدار ) حداقل به فاصله 60 سانت قوطی کشی شده و پانل سیمانی از طریق پیچ فایبر سمنت و قرار گیری پروفیل گالوانیزه در بین پانل الیافدار سیمانی به قوطی اتصال میابد.

که با این عمل ساخت و اجرای با فایبر سمنت برد پانل سیمانی الیافدار، بسیار سبک ،  سهل و آسان شده و درعین حال در تسریع کار کمک چشم گیری می کند .

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۲
شرکت فراخ کوشک سازان فایبر سمنت برد / کناف

پیچ فایبر سمنت که پیچ مخصوص فایبر سمنت برد است ، بنا به چگونگی نصب سیستم ساخت و ساز خشک و سهولت اجرای فایبر سمنت برد در ساختمان ها ساخته می شود ، پیچ مخصوص فایبر سمنت جهت اتصال پانل سیمانی الیافدار به پروفیل استفاده می گردد ،

در این نوع ، پیچ فایبر سمنت بصورت بالدار بوده که امکان چفت شدن و گیر دادن پانل فایبر سمنت برد (پانل سیمانی الیاف دار) به پروفیل را ممکن می سازد .

پیچ مخصوص فایبر سمنت در انواع سایز و اندازه ها، بنا به ضخامت پنل سیمانی مورد استفاده قرار می گیرد که اگر ضخامت پانل سیمانی ضخیمتر باشد ، اندازه طولی پیچ فایبر سمنت نیز بیشتر می گردد .

همانطور که بیان شده ، از بهترین و محبوب ترین مصالح در  سیستم ساخت و ساز خشک که پانل سیمانی الیافدار است که اجرای فایبر سمنت در آن انجام می گیرد ، کار با پیچ فایر سمنت بسیار سهل و آسان بوده که با کمترین زمان ممکن و بدون استفاده از ملات سنتی جهت زیر سازی در آن ، ممکن می شود.و پانل سیمانی به پیچ فایبر سمنت یا پیچ مخصوص فایبر سمنت نصب می گردد که کاملا مسطحکم گشته و پایدار خواهد ماند.

====================

====================

====================

====================

با توجه به استقبال کاربران از استفاده سیستم پیش ساخته و ساخت و ساز خشک می توان پانل سیمانی الیافدار (فایبر سمنت برد) ، پانل گچی (کناف) را مورد تایید و پیشنهاد داد.

چراکه با تنوعی که در محصولات فوق بکار برده شده ، بسیاری از فضاهای کاربری اعم از سقف ، کف ، دیوار ، درای وال ، دیوار نما و ... را مورد استفاده قرار می دهد.

با این نظر که تمامی مراحل تهیه و اجرای فایبر سمنت برد و کناف به صورت کاملا خشک و سریع و آسان از طریق پیچ مخصوص اتصال میابد.

پس از بست پیچ به پنل ، جهت یکی شدن و هم پوشانی پیچ مخصوص فایبر سمنت و  پیچ گچ برگ با پانل ،  از بتونه و یا چسب پلی یورتان استفاده می شود و یکدست می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۸
شرکت فراخ کوشک سازان فایبر سمنت برد / کناف

پیچ فایبر سمنت که پیچ مخصوص فایبر سمنت برد است ، بنا به چگونگی نصب سیستم ساخت و ساز خشک و سهولت اجرای فایبر سمنت برد در ساختمان ها ، پیچ مخصوص فایبر سمنت جهت اتصال ورقها به پروفیل استفاده می گردد ،

این نوع پیچ فایبر سمنت بصورت بالدار بوده که امکان چفت شدن و گیر دادن پانل فایبر سمنت برد به پروفیل را ممکن می سازد .

پیچ مخصوص فایبر سمنت در انواع سایز و اندازه ها بنا به ضخامت پنل سیمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که بیان شد ، سیستم ساخت و ساز خشک که اجرای فایبر سمنت در آن انجام می گیرد ، کار با پیچ فایر سمنت بسیار سهل و آسان بوده که با کمترین زمان ممکن و بدون استفاده از ملات سنتی جهت زیر سازی در آن ، ممکن می شود.

====================

====================

====================

====================

با توجه به استقبال کاربران از استفاده سیستم پیش ساخته و ساخت و ساز خشک می توان پانل سیمانی الیافدار (فایبر سمنت برد) ، پانل گچی (کناف) را مورد تایید و پیشنهاد داد.

چراکه با تنوعی که در محصولات فوق بکار برده شده ، بسیاری از فضاهای کاربری اعم از سقف ، کف ، دیوار ، درای وال ، دیوار نما و ... را مورد استفاده قرار می دهد.

با این نظر که تمامی مراحل تهیه و اجرای فایبر سمنت برد و کناف به صورت کاملا خشک و سریع و آسان از طریق پیچ مخصوص اتصال میابد.

پس از بست پیچ به پنل ، جهت یکی شدن و هم پوشانی پیچ مخصوص فایبر سمنت و  پیچ گچ برگ با پانل ،  از بتونه و یا چسب پلی یورتان استفاده می شود و یکدست می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۵
شرکت فراخ کوشک سازان فایبر سمنت برد / کناف

پانل سیمانی الیافدار (فایبر سمنت برد) قابل استفاده برای اماکن ضد حریق



انتخاب فایبر سمنت با تاکید ، جهت تهیه و اجرای اماکن در معرض احتراق و تایید شده

در ضوابط آیین نامه ساخت و ساز می باشد.

شرکت فراخ کوشک سازان نیز در خصوص انتخاب مصالح ضد حریق ، متریال فایبر سمنت را مقبول می داند که مورد استفاده برای انواع  اماکن در معرض احتراق و... می باشد.

پانل سیمانی الیاف دار  با سیستمی نوین در عرصه ساخت و ساز خشک توانسته رتبه بالایی از نظر مخاطبین کسب نماید.

فایبر سمنت برد (پنل سیمانی الیافدار) مصالحی تایید شده و مقرون به صرفه و ضد آتش ، ضد حریق بوده که در اجرای  انواع سقف ، کف ، دیوار ، نما و... مورد  استفاده قرار می گیرد.

اگر در  قوانین ساخت و ساز ، آگاهی به روز داشته  باشیم ، حتما ممنوعیت های استفاده مصالح در نما را پیگیر هستیم.

امروزه شاهد لغو استفاده از مصالح سنگی در نما به دلیل وزن سنگین و امکان بروز حادثه ناشی از جدا شدن آن  در ارتفاع میباشیم.

از دیگر مصالحی که حتی در سیستم ساخت و ساز خشک میتوان نام برد ،عدم نصب ترموود در ارتفاع می باشد که به دلیل مواجه شدن با شرایط جوی و فشار هوا ، باعث ترکیدن ترموود ، میگردد.

در اینجا پیشنهاد شرکت فراخ کوشک سازان در خصوص تهیه و اجرای نمای با کیفیت و مرغوب که همواره مورد تایید ضوابط شهرداری ، سازمان آتش نشانی و ... قرار گرفته است ، مصالح نوین فایبر سمنت برد یا همان پانل سیمانی الیافدار می باشد و با انقلابی که توانسته در پایداری ، مقاومت در برابر احتراق و گرما ، ضد آب و رطوبت ، مقاوم در برابر هرنوع شرایط جوی و آب و هوایی ، تشکیل شده از الیاف گیاهی و دوست دار محیط زیست ، دارای طرح های متنوع همچون طرح چوب - طرح سنگ - طرح آجر - طرح چرم - ساده و ... بوجود آورد ، شکوفایی چشم گیری و حائز اهمیتی را در عرصه ساخت و ساز معرفی کرده است.

فایبر سمنت برد (پانل سیمانی الیافدار) با دارا بورن صلاحیت و پیشنهاد اول سازمان آتش نشانی جهت استفاده برای اماکن در معرض احتراق، بی شک اعتمادی بی نظیر و انتخابی برتر را برای مخاطبان  این نیاز ، برآورده ساخته است.


همواره شاهد استفاده مکرر از پانل سیمانی الیافدار در مکان هایی همچون باکس آسانسور ، پیلوت ها ، انواع پارکینگ ها ، فرودگاه ، ایستگاه راه آهن ، ترمینال ها ، مراکز خرید و ... می باشیم . که فایبر سمنت برد (پنل سیمانی الیافدار) با برترین امتیازات و سبک طراحی مهندسی شده، همواره اطمینان لازمه را کسب نموده است .

شرکت فراخ کوشک سازان با پیشنهاد در تهیه و اجرای محصول فایبر سمنت برد ، شاهد اعتماد و رضایت روز افزون در انتخاب مشتریان خود بوده است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۵
فایبر سمنت برد
فایبر سمنت برد یاهمان پانل سیمانی الیافدار ، نسل نوینی از سیستم های پیش ساخته بوده که سعی بر ارتقای سطح و سرعت در ساخت را به همراه دارد .
در اینجا سوالی که میتواند ذهن مخاطب را درگیر کند این است که آیا همه محصولات پانل سیمانی الیافدار از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند؟
آیا  طول عمر و یا پایداری مقاوتی یکسانی را در بر دارند؟
پاسخ این است که خیر ×
محصولات متفرقه فایبر سمنت برد در بازار که با کیفیت و کارایی و طول عمر محدود و در اکثر موارد با قیمت پایینتر در بازار عرضه می شوند ، باعث پایین آوردن بازدهی نسبت به اعتماد مخاطبین می گردند.
در اینجاست که شرکت فراخ کوشک سازان نیز چندین و چند بار بر کیفیت فایبر سمنت نسبت به قیمت پایین و متفرقه آن تاکید دارد.
بنا بر خواسته پایدار شرکت فراخ کوشک سازان که "هدف ما کسب اعتماد مشتریست" در این مورد نیز برای انتخاب برند ، کیفیت بالای فایبر سمنت برد را پیشنهاد دارد.
چراکه به دلیل مشکلات قابل پیش بینی شده در آینده ، شاهد افت تقاضا جهت انتخاب غلط و بی کیفیت و عدم رغبت مشتری به استفاده از پانل سیمانی الیافدار نباشیم .

================================
========================
شرکت فراخ کوشک سازان با هدف بالا بردن ارتقای سطح کیفی در عرضه محصول فایبر سمنت برد و ساخت و اجرای آن خواستار این بوده تا در نظر مخاطبین تایید لازم را بدست آورد.
مفتخر هستیم تا به امروز با تلاش بر کسب اعتماد و رضایت مشتری این مهم را در اولویت حیطه کاری خود  قرار داده ایم که این امر موجب موفقیت در هدف کاری شده است .
شرکت فراخ کوشک سازان فایبر سمنت برد / کناف